Ta strona używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedź się więcej. [x]

regulamin

  1. Warunki ogólne

  1. Sklep, znajdujący się na stronie Allegro.pl pod adresem http://allegro.pl/sklep/14694217_rafmarauto - nick: rafmarauto, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu w całej Polsce.

  2. Sklep http://allegro.pl/sklep/14694217_rafmarauto jest prowadzony przez firmę:

„RAF-MAR” AUTO Marcin Kościelny

Ul. Łączna 32a

62-030 Luboń

NIP 777-218-27-89

Numer konta bankowego: BPH S.A.

03-1060-0076-0000-3260-0150-7051

  1. Magazyn, odbiór osobisty:

WIELKOPOLSKA

64-020 Jarogniewice

Ul. Ogrodowa (teren PGR)

  1. Zakup w sklepie internetowym http://allegro.pl/sklep/14694217_rafmarauto oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zasady kupna Allegro.pl

  1. Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Czytaj uważnie opis aukcji. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonego w aukcji. Staramy się, aby zdjęcia i opis były jak najbardziej dokładne. Jeśli masz wątpliwości czy dana część będzie pasować do Twojego samochodu, to skontaktuj się z nami, a podamy Ci informację o symbolach przedmiotu. Polecamy kontakt telefoniczny, ponieważ umożliwia to szybką odpowiedź. W trosce o dobro klienta, jeżeli przedmiot posiada wadę, to informujemy o tym i obniżamy cenę. Kupujący tym samym akceptuje stan części w całości.

  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 13.00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego, po uzyskaniu potwierdzenia od klienta lub otrzymania wpłaty na konto.

  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma „RAF-MAR” AUTO zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zabowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.

  4. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, nieprawidłowy adres korespondencyjny lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane.

  5. Firma „RAF-MAR” AUTO wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

  6. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, istnieje również możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w naszym magazynie (wielkopolska, 64-020 Jarogniewice).

  1. Wysyłka

  1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.

  2. Wysyłkę prowadzimy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., Pocztex oraz firmy kurierskiej Siódemka S.A.

  3. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską nie odpowiadamy (firmy te posiadają swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania przestajemy ponosić odpowiedzialność za paczkę.

  4. Przed wysłaniem przedmiotu, na życzenie klienta, możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na wskazany adres e-mail.

  1. Reklamacje

  1. Wszystkie części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją. Jest to tak zwana „gwarancja rozruchowa”. Liczy się data odbioru towaru.

  2. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części. Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniona.

  3. Części elektroniczne, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).

  4. Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy szczegółową informację na ten temat.

  5. Rozpatrujemy i przyjmujemy te wnioski reklamacyjne silników i części mechanicznych, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z nr telefonu – nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów.

  6. Składający reklamację dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.

  7. Reklamacja obejmuje wymianę części na inną. Nie zwracamy pieniędzy. Nie odbieramy przesyłek – zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient.